DetaSoft Automatisering b.v.


E-mail: info@detasoft.nl


 


24 x 7 monitoring


Door het gebruik van een unieke, monitor tool, worden uw apparatuur en bedrijfsprocessen, 24x7 in de gaten gehouden.

Hierdoor worden problemen met apparatuur (zoals te hoge temparatuur en defecte hardeschijven in een vroeg stadium, voor u, gesignaleerd en wordt er al actie ondernomen voordat u de helpdesk belt.

Ook worden bedrijfsprocessen gemonitored waardoor u, bij gebruik van DetaWin 7, verzekerd bent van een goed werkende winkelautomatisering.

 


Ontzorgen noemen we dat tegenwoordig.

Ontzorgen een term die tegenwoordig te pas en te onpas wordt gebruikt. DetaSoft geeft WEL een invulling aan de term ontzorgen.

DetaSoft is een bedrijf dat zijn klanten ontzorgt en centraal stelt. Net zo als u uw klanten centraal stelt. Dat blijkt uit de flexibele, klantgerichte organisatie en het onderscheidende productaanbod. Dit spreekt klanten uit diverse branches en met verschillende bedrijfsgrootte aan.

Het opbouwen van langdurige relaties met klanten om zo de best mogelijke ondersteuning te bieden is een belangrijke component in de bedrijfsfilosofie van DetaSoft. Het leveren van een uitstekend producten is één, maar het bieden van toegevoegde waarde is wat DetaSoft onderscheidt van concurrenten. Die toegevoegde waarde komt tot uiting in de focus op de klant en in de verantwoordelijkheid voor de diensten en medewerkers die DetaSoft van de klant overneemt.

Zo heeft DetaSoft uiteraard een uitstekende helpdesk, die direct wordt bijgestaan door een team van product specialisten zodat u snel geholpen wordt als u een vraag of een probleem heeft.

 

Mocht het gaan om een apparatuur storing zal DetaSoft er voor zorgen dat er direct een monteur bij u ter plaatse komt om dit op te lossen. Ook uw PIN apparatuur wordt door onze eigen mensen onderhouden.

Mocht onze helpdesk niet in staat zijn u telefonisch voldoende uitleg te geven, dan zal een productspecialist dat bij u in de winkel komen doen.

   

 


 

 En of dat alles niet genoeg is, wordt na uw contracttijd uw apparatuur kostenloos vervangen door nieuwe indien u voor ons Detaihandel Continuiteitsplan (DCP) hebt gekozen.

 


We begrijpen dat dit de meest optimale situatie voor u is.

Maar door het ontzorgen door DetaSoft kunt u zich maximaal concentreren op uw busines en het centraal stellen van uw klanten in uw organisatie.

Misschien dat dit wel tot de mogelijkheden gaat behoren.

 

 


Service Dienst


DetaSoft beschikt over een eigen service dienst, gekwalificeerd personeel kan eventuele apparatuur storingen bij u op locatie verhelpen.

Mocht u onverhoopt een storing hebben welke niet op afstand kan worden verholpen, dan komt één van onze monteurs bij u te plaatse dit probleem verhelpen.

Al onze monteurs zijn intern opgeleid en kunnen daarom uw probleem snel verhelpen, zodat u snel weer operationeel bent.

 

 


DetaSoft vindt het vanzelfsprekend om op een gestructureerde wijze (omvangrijke)projecten te realiseren.
DetaSoft vindt het in dit verband overigens net zo vanzelfsprekend om projecten te realiseren conform overeengekomen budget en overeengekomen tijdsplanning.

Om de kans op een succesvol project (waarbij een succesvol project gedefinieerd is als oplevering conform functionele specificaties EN binnen het gestelde budget EN binnen de gestelde tijdsframe) maximaal te laten zijn is het inrichten van een gedegen projectorganisatie van groot belang.
Hoe strakker e.e.a. vanaf de aanvang van het project geregeld is hoe groter de kans op een maximaal geaccepteerde en succesvolle implementatie.