Support en Helpdesk
DetaSoft beschikt over snel bereikbare en laagdrempelige helpdesk, daarnaast bestaan ook trainingen en begeleiding op locatie tot de mogelijkheden. Indien u hulp nodig heeft bij het gebruik van DetaWin, vragen heeft over nieuwe functionaliteiten of apparatuurstoring heeft bij de DetaSoft helpdesk kunt u altijd terecht. U wordt hier altijd snel en vriendelijk geholpen. Uw vraag beantwoord of eventueel een monteur ingeplanned. Doordat de helpdesk direct in contact kan staan met onze productspecialisten bent u altijd verzekerd van snelle antwoorden op welke vragen dan ook. |
IWB - Intensieve winkel begeleiding
Indien u nieuwe functionaliteiten wilt gaan gebruiken of u wilt nieuwe procedures binnen uw organisatie of winkel in gebruik gaat nemen, zijn onze product specialisten altijd bereid om vooraf met u om tafel te gaan om te kijken of DetaWin naadloos aansluit met uw nieuwe wensen of dat er andere functionaliteiten geactiveerd moeten worden. Hierdoor weet u altijd zeker dat DetaWin naadloos aansluit op uw organisatie en u altijd DetaWin 7 optimaal gebruikt binnen uw organistatie. Maar ook om u gewoon te helpen bij het in gebruik nemen van DetaWin (of onderdelen daarvan) kan er iemand bij u op locatie komen. Wij noemen dit Intensieve Winkel Begeleiding. het enige dat het u kost, is uw tijd. |
Service Dienst
DetaSoft beschikt over een eigen service dienst, gekwalificeerd personeel kan eventuele apparatuur storingen bij u op locatie verhelpen. Mocht u onverhoopt een storing hebben welke niet op afstand kan worden verholpen, dan komt één van onze monteurs bij u te plaatse dit probleem verhelpen. Al onze monteurs zijn intern opgeleid en kunnen daarom uw probleem snel verhelpen, zodat u snel weer operationeel bent.
|